Tuesday 24 August 2010

Exista o zi in viata fiecarui om, o zi aparent ca oricare alta, in care se sfarseste totul si incepe totul. AZI e ziua aceea pentru mine! De ce?
Poveste complicata...
...sunt atat de racita cum nu cred sa fi fost vreodata in toata istoria mea de aproape 20 de ani! ...sunt atat de racita incat am constant senzatia ca am dat gata singura cel putin o jumatate de sticla de tequila, restul de bautura asteptandu-si linistita randul. Si tocmai cand am incredere sa ma ridic in picioare sa-mi prepar dumnezeiescul ceai cu o tona de miere si inca una de lamaie, imi dau seama ca si ceaalalta jumatate din sticla mea de tequila e gata! Sticla goala este rapid inlocuita de una plina si povestea o ia de la capat!(minus partea amuzanta a experientei reale cauzata de consumul de tequila)
Si pe langa toata minunatia asta de treaba, mi-am incarcat capul cu un examen(vreau nota mai mare,deh!). Astfel, ditamai cartea sta cuminte pe birou si asteapta ca eu, studenta, sa ma incumet sa o deschid neaflandu-ma sub vraja minunatului Bachus! Ei mnah!


...acestea fiind zise, dupa o absenta de vreo doua luni, imi inchei apoteotic povestea cu un Fervex fierbinte!:-&


Noroc!

No comments: